Direkt i Marulianus

Dečki iz SPK-Direkta i SPK Marulianusa su si dali truda i već početkom godine stavili svoje opširno klubsko godišnje izvješće iz 2011 godine.  Svaka čast dečki i cure na postignutim rezultatima.

SPK-Direkt

"BLOK LIGA
Početkom godine, BLOK liga sezone 2010/2011 došla je do kraja, a rezultati našeg kluba bili su i više nego zadovoljavajući s obzirom da je to svima bilo prvo iskustvo u penjačkon natjecanju. Posebno su nas oduševili naši mladi članovi od kojih se Iva Štefičar okitila zlatnom medaljom u dječjoj konkurenciji. U ženskoj konkurenciji Tanja Mravlinčić zauzela je odlično 9. Mjesto (s obzirom da je imala samo 3 nastupa od 7 kola ukupno), a Darija Putar bila je 20. u konkurenciji 25 natjecateljica. Od muških, Filip Loparić je zauzeo 10., Ivan Štefičar 23., Marko Husnjak 39., Marko Bregović 41., Tihomir Bregović 45., a Darijan Putar 48. mjesto u konkurenciji 66 natjecatelja.

OPREMANJE DVORANE
Uslijedio je period smanjenih dvoranskih aktivnosti, barem što se tiče penjanja u dvorani. Radili su se naravno drugi poslovi u dvorani kao što su:

• pranje grifova-skinuto je i oprano više od 2/3 grifova (preko 300)
  • izrada volumena (kutija) za stijenu-napravljena su i montirana 4 volumena raznih veličina
  • izrada i montaža „kampus“ ploče za trening–napravljen je kampus 2,5m x 1,25m s podesivim nagibom
  • redovito dežurstvo u dvorani

PENJANJE U PRIRODI
Penjanje se preselilo na prirodnu stijenu. Penjalo se diljem Hrvatske, ali i šire (Slovenija, Italija, Turska). A što su sve popeli, u PRIRODI, naši članovi protekle godine pogledajte klikom na njihova imena

Tanja, Iva i Valentin su bili vani svega 3-4 izleta. Tanja ima najjači popeti smjer vani (Pukotinu 6a) i par smjerova ocjene 5b-5c na pogled. Iva ima najjaču ocjenu popetu 5c i par slabijih ocjena na pogled, dok Valentin koji ima tek 8g. penje ocjene više od 5a na top rope a sve 4ke penje na postavljanje (za sad). Marko Veseljak još ima tremu od penjanja u prirodi tako da on više voli penjati u dvorani na boulder stijeni. A kakav će biti 2012. to ćemo vidjeti na PH u Boulderu.

PRISUSTVO NA MANIFESTACIJAM
U 6. mjesecu održana je manifestacija „Lepoglavski dani“ . Sudjelovali smo sa postavljenim štandom ispred „Doma kulture“ (TKIC-a). Tu su posjetitelji mogli vidjeti promotivne materijale kluba i okušati se u penjanju na umjetnoj stijeni u TKIC-u uz stručni nadzor iskusnih članova kluba.

GODIŠNJICA DVORANE
14.08.2011. Proslavili smo godišnjicu otvorenja penjačke dvorane u Lepoglavi. Organizirali smo BOULDER natjecanje na kojem se okupilo ukupno 23 natjecatelja i natjecateljice, uglavnom iz Varaždinskog i Zagrebačkih klubova. Svojim prisustvom ugodno nas je iznenadila gošća iz Slovenije, Slovenska reprezentativka Mateja Hohkraut (koja je uvjerljivo pobijedila u ženskoj kategoriji). Nakon takmičenja organizirali smo prigodno druženje u prostorima TKIC-a (tavan) kojem su se odazvali kako takmičari tako i ostali uzvanici i za koje smo dobili velike pohvale.

PRVENSTVO HRVATSKE U BOULDERU
Dolaskom jeseni i zime, opet smo se preselili u dvoranu. Naši mladi članovi su u međuvremenu dosta napredovali pa smo troje njih odlučili povesti na PH u BOULDER-u, što se pokazalo kao odličan potez. Tanja Mravlinčić je u konkurenciji starijih kadetkinja osvojila broncu, Iva Štefičar je u konkurenciji kadetkinja zauzela 4. Mjesto, a Valentin Mravlinčić u konkurenciji cicibana 8. mjesto. S obzirom da je to njima bilo prvo veće natjecanje, rezultati su bili više nego dobri. Pokazalo se da su dobro trenirali i puno napredovali.

PRVENSTVO HRVATSKE U TEŽINSKOM
12. mjesec bio je rezerviran za naše mlade članove, točnije za PH u težinskom penjanju što nam je bio i zadnji zacrtani cilj u 2011.g. Prijavili smo već „iskušanu“ ekipu : Tanja Mravlinčić, Iva Štefičar i Valentin Mravlinčić. Od preko 70 prijavljenih natjecatelja , naša ekipa natjecala se u 3 kategorije. Rezultati su opet bili više nego dobri, s obzirom da treniraju tek nešto više od godinu dana. Tako je Tanja zauzela 5. mjesto u kategoriji starijih kadeta, Valentin je bio 8. u kategoriji cicibana, a Iva Štefičar se okitila srebrom (2. mjesto u kategoriji kadetkinja). I tako smo osvojili drugo postolje u sezoni 2011.

Od dva velika natjecanja, sa oba smo se vratili s medaljom. Tako da smo prošlu natjecateljsku godinu završili i više nego zadovoljni, a najviše veseli činjenica da su „zalihe potencijala“ dosta veće od pokazanih rezultata pa nije neskromno očekivati još bolje rezultate u 2012.g.

OSTALO
Tijekom cijele godine radilo se na promidžbi kluba, održavanju WEB stranice i pisanju članaka za medije. Održane su dvije prezentacije u OŠ Lepoglava i OŠ Bednja s ciljem informiranja djece o sportskom penjanju i aktivnostima kluba. Sve to rezultiralo je povećanjem interesa djece za sportsko penjanje te povećanjem broja posjetitelja „Penjačkom centru“ Lepoglava. Tako da je ostvaren još jedan od ciljeva u 2011., a to je povećanje broja članova, pogotovo onih s potencijalom za natjecanja."

SPK Marulianus

"Protekla 2011. godina bila je ponovno još jedna u nizu vrlo uspješnih u radu našeg Kluba. Proslavili smo 19 godina postojanja i kao najstariji sportsko penjački klub u Hrvatskoj idemo ka velikoj dvadesetoj obljetnici, dok uprava i članstvo iz godine u godinu pokazuju i dokazuju svoju kvalitetu na svim poljima sportskog penjanja i ostvaruju izvrsne rezultate.

U svakom slučaju, puno rada i truda je iza nas i u ovoj protekloj godini, a ovdje Vam donosimo maleni dio onoga šta smo uradili i postigli.

Pa krenimo redom...

NATJECANJA
Natjecateljske rezultate u 2011. Godini su obilježili uspjesi naših penjača na državnom prvenstvu, ali i van njega.  U klupsku vitrinu smo ukupno uknjižili pet (5) titula prvaka države u raznim kategorijama i disciplinama državnog prvenstva.

Prvenstvo Hrvatske
Disciplina bouldering. Pojedinačno smo osvojili državne naslove prvaka u muškoj i ženskoj juniorskoj kategoriji, a seniori su na državnom prvenstvu proglašeni najboljom ekipom.
Disciplina težinsko. Naša seniorska ekipa je osvojila 1. mjesto u ekipnom poretku na PH održanom u Zagrebu, a osvojili smo i pojedinačnu titulu u muškoj kategoriji.
Disciplina brzinsko. I u ovoj disciplini smo ekipno osvojili 1. mjesto u seniorskoj konkurenciji, te dva državna naslova u mladim kategorijama – ženskoj kategoriji kadeta i muškim juniorima.

Inozemna natjecanja, reprezentacija
Naši odlični juniori su osvojili čak četiri(4) inozemne medalje u 2011oj. Dva srebra i jednu broncu su nam donijeli iz Petzena, a broncu sa RCC-a u Zagrebu. Kao članovi mlade državne reprezentacije odradili su dva tjedna priprema u Austriji, te nastupe na EYC-u i WYC-u u Imstu.

Ostala natjecanja
Ponosni smo na regionalni ŽBL, gdje smo osvojili titulu šampiona u muškoj i ženskoj konkurenciji. Ovo je bila šesta sezona tog planetarno popularnog niza natjecanja u splitskoj regiji. Marulianusova djeca su sudjelovala i na Vanka regule, BWSC-u u Paklenici, Rast raftu u Slunju, Pozdravu trenja i Boulder openu Sv. Krševan.

Organizacija natjecanja
I ove smo godine organizirali nekoliko vrlo uspješnih natjecanja u Kući o Marula. Dva kola ŽBL-a i Klupsko prvenstvo za mlade kategorije.
Posebno smo ponosni na organizaciju 2.Jokinog memorijala čime samo potvrđujemo želju  da će okupljanje u čast našeg dragog Joke Božića i neformalno natjecanje na klasicima Markezine grede postat tradicija. Za iduću, treću sezonu spremamo svima jedno veliko iznenađenje, no o tom potom!

AKTIVNOSTI U PRIRODNOJ STIJENI
Nije lako iz godine u godinu gurat limit, ali naši asevi ponovo nisu iznevjerili! Iako se na konop penjalo i do 8b+, 2011-ta je definitivno najbolja boulder godina u povijesti Kluba.

Bouldering - ove godine se boulderavalo na brojnim domaćim lokacijama, Magic Woodu i slovenskim balvanima. Hit početka godine je definitivno bilo Biokovo gdje smo danima razvijali jedan od najkvalitetnijih boulder spot-ova u Hrvatskoj. U rasponu od Fb7b do Fb8a zabilježili smo točno 51 uspon!!! Samo za usporedbu, prijašnje godine zabilježili smo ih tek 16. Po prvi put smo u klupskoj vitrini dobili 8A muške uspone i prvi ženski 7C, a posebno nas je obradovao i prvi 7C ispenjan na fleš. Vjerovatno najteži uspon tim načinom u povijesti HR scene.  Po ocjenama godina je izgledala ovako (2x8a, 2x7c+, 12x7C, 9x7B+, 26x7B)

Sportski smjerovi – Skoro cijelu godinu Marulova ekipa je tresla napumpane ruke i visila naglavačke na prvoj crti bojišnice!  Hit su bila domaća penjališta, poglavito Istra, a naše aseve mogli ste vidjeti i u Makedoniji, te Australiji i Tasmaniji.  Šta se tiče ukupnog zbroja – popeli smo 32 smjera u rangu 7c i teže. Manje je to nego 2010-te šta je i normalno kad vidimo koliko je u '11-toj  bouldering bio popularan. Prema ocjenama popis ispenjanog izgleda ovako (8b+x1, 8bx2, 8a+x4, 8ax5, 7c+x8, 7cx12).

Deep water solo – Moramo konstatirat da je deep water soloing ove godine podbacio. Nikakva to nije tragedija, ali nas žalosti takva situacija, no ne gubimo nadu da će u 2012-oj godini trend ponovo krenuti prema gore.

Big wall - Definitivno izlazi iz sjene boulderinga i sportskih smjerova. Ove se godine dosta toga događalo u dugoj stijeni, a posebno je u drugoj polovini godine bilo živo na Biokovu gdje je između ostalog održan event Glavno je da se klajmba u spomen nastradalog Makaranina Tonija Rose i partnera mu Igora Skendera, a koji je okupio više od 120 penjača sa cijelog Balkana. To je naše Biokovo i zaslužilo i nadamo se da će event postati tradicionalan. Inače Biokovo je buduća oaza penjanja, a to potkrepljujemo činjenicom da je na Biokovu otprilike oko 100 dugih zaspitanih smjerova, preko 200 klasičnih smjerova, 6 sportskih penjališta i dva boulder penjališta. SPK Marulianus se priprema objaviti cjeloviti penjački vodič za područje Biokova.

Opremanje novih smjerova - Naši su članovi i ove godine na brojnim lokacijama u Dalmaciji, od kojih su neke potpuno nova penjališta u nastajanju, uredili lijepu količinu novih smjerova. Ukupno je uređeno 30 novih smjerova(od kojih nekoliko višedužinaca) na slijedećim lokacijama:
Markezinoj gredi, Bobanovoj gredi, Trogiru, Klobuku, Drašnicama i na Biokovu, a prespitavanje Marjana smo konačno doveli do samog kraja! Od gore spomenutih, tri penjališta su potpuno nova! Akcija ST Spit iz 2010-te rezultirala je sa nekoliko radnih dana na novoj lokaciji Klobuk na Mosoru, gdje smo u par naleta opremili dvadesetak smjerova. Lokacija je definitivno hot spot. Organizirana su i dva bolting vikenda u Drašnicama u suradnji sa lokalnom samoupravom čiji je rezultat početak razvoja ogromnog potencijala poviše Drašnica. Sve to je utjecalo na našu Boshicu-majku svih smjerova, koja je kraj godine proslavila na servisu i koji bi joj trebao omogućiti da i u 2012-oj bude zdrava i jaka.

ŠKOLA PENJANJA
Početkom Listopada organizirana je tradicionalna jesenska škola penjanja za one starije od 18 godina. Školu je pohađalo 22  kandidata. Do sada je završni ispit uspješno položilo 20 kandidata, dok će ostali na popravni u nekom drugom terminu.
Ponovo smo ove jeseni naše juniore priključili praktičnom dijelu škole koji se odnosi na rad s opremom, penjanje u prirodi i osiguravanje partnera. Na ovaj način smo osigurali kontinuitet i potrebnu izobrazbu naših najmlađih u ovom segmentu našeg sporta.

JUNIORSKA ŠKOLA
Treninzi za naše najmlađe redovito idu uzlaznom putanjom što pokazuju i ovogodišnji natjecateljski rezultati. Klupski je to prioritet koji nam je i dalje jedna od glavnih odrednica za budućnost. Rezultati naših mladih najbolja su potvrda da smo na pravom putu. Radujemo se sezonama koje slijede!

REDAKCIJA
www.marulianus.hr radi punom parom i u formi je života!
Ona na najbolji način prezentira rad i težačko-domoljubnu filozofiju našeg kluba, a možemo se pohvaliti da je jedna od najažurnjih i najposjećenijih penjačkih stranica na Balkanu.
Marul živi vječno!

KUĆA O MARULA
Najvažniji trenutni Klupski projekt - pronalazak i izgradnja umjetne stijene i bouldera napreduje relativno dobro. Još uvijek nismo rješili novi prostor ali neumorno nastavljamo intenzivnu potragu i razgovore na svim razinama. Ne odustajemo od projekta ni pod koju cijenu!

OPREMA
Obnovili smo dio standardne opreme; desetak pari penjačica i pet pojasa, te tri nova užeta noviteti su u klupskoj opremi.

OSTALO
Ovo je lijepa prilika da pohvalimo sve klupske aseve i asice koji su ove godine bili izrazito aktivni na ženidbeno – obrazovno - porodiljnim aktivnostima. To je najbolji dokaz koliko naši asevi imaju širok pogled na život i budućnost kluba, te penjačke scene općenito. Za kraj bi bilo fer spomenuti da smo ponovo izgubili od Mosora na balun. Uvjereni smo da će godina koja je pred nama ponuditi bolje partije na travnjaku i vratiti pobjednički duh u naše redove.

ZA KRAJ
Eto, iz svega navedenog vidi se rad, trud i zalaganje, a oštrije oko zapazit će zrelost i spremnost za prave rezultate, one nadolazeće i one koje očekujemo u 2012. godini. Kako smo prema već ustaljenom načinu izbjegavali imenovati članove za neke od uspjeha, sada želimo pohvaliti sve one koji su na bilo koji način pridonijeli gore spomenutim uspjesima u radu SPK Marulianus tijekom 2011.!

Hvala i svima onima koji su željeli pomoći, ali su bili spriječeni. Zahvale idu i upravi kluba koja je još jednu godinu odradila u uzlaznoj putanji, te naravno, našim sponzorima koji su potpomogli neke od spomenutih akcija.

SPK Marulianus želi svojim asevima i marulićima da im 2012. bude još uspješnija, te da ostvare sve svoje penjačke želje!"